ADVANCED SALES TRAINING

19
sales
Κατηγορία
Σεμινάρια
Dates
Τρι, 17 Νοε 2015 09:30 - 17:00
Τόπος
Εκπαιδευτικό Κέντρο iBcl, Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α, Αγ. Στέφανος
Τηλέφωνο
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ιστοσελίδα

ADVANCED SALES TRAINING

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται ως Workshop στις δώδεκα παρακάτω ενότητες.

Για κάθε ενότητα αποσαφηνίζονται οι κατάλληλες Πρακτικές με χρήση Case Studies και Role Playing.

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Διευθυντικά Στελέχη των Πωλήσεων με στόχο να βελτιώσουν τη δυνατότητά τους:

  1. Να αντιλαμβάνονται καλύτερα τον ρόλο τους στη Διαχείριση Απόδοσης των Πωλητών τους.
  2. Να υιοθετούν τις 10 διοικητικές συμπεριφορές που οδηγούν στη μεγιστοποίηση της απόδοσης των Πωλητών τους: κτίσιμο αναγκαιότητας αλλαγής & παρακίνησης, δημιουργία λελογισμένης ανησυχίας και αίσθησης επείγοντος, εστιασμός προσοχής, ενθάρρυνση και ενδυνάμωση, λειτουργία στελέχους σαν παράδειγμα προς μίμηση (role model), άσκηση πίεσης, έκφραση εμπιστοσύνης, χρησιμοποίηση της δυναμικής της ομάδας, κτίσιμο αξιοπιστίας και συνέπειας.
  3. Να ευθυγραμμίζουν την Ομάδα Πωλήσεων με την Εταιρική Στρατηγική.
  4. Να καθορίζουν το αναγκαίο επίπεδο Απόδοσης των Πωλητών προκειμένου να επιτευχθούν οι Επιχειρησιακοί Στόχοι του Business Plan, καθώς και να Αποτιμούν την Πρόοδο τους και συγκεκριμένα να αναπτύσσουν στρατηγικές πωλήσεων και καναλιών περιοχής και να θέτουν SMART στόχους.
  5. Να αναπτύσσουν πλάνα ενεργειών, να οργανώνουν περιοχές και δρομολόγια επισκέψεων, να αναπτύσσουν προγράμματα επιθεώρησης περιοχής.
  6. Να σχεδιάζουν τον ρόλο των Πωλητών τους και να βελτιώνουν την αντίληψη ρόλου των Πωλητών.
  7. Να διαμορφώνουν μία Κουλτούρα Πωλήσεων που χαρακτηρίζεται απο Κατευθυντικότητα, Στρατηγικότητα, Μεθοδικότητα, Διαπραγματευτικότητα και Πειθαρχία.
  8. Να αναπτύσσουν μοντέλα και τεχνικές εμπορικών διαπραγματεύσεων.
  9. Να δημιουργούν Πωλητές που διαπραγματεύονται και επιτυγχάνουν στόχους και όχι Πωλητές παραγγελιολήπτες.
  10. Να αξιολογούν την απόδοση των Πωλητών τους και να την χρησιμοποιούν σαν μηχανισμό βελτίωσης τους.
  11. Να προσφέρουν Field Coaching.
  12. Να διευθύνουν αποτελεσματικά τις Συναντήσεις Πωλήσεων.

Η εταιρία μας έχει αναπτύξει την ακόλουθη σειρά Εργαλείων τα οποία δίνονται στους συμμετέχοντες χωρίς πρόσθετο κόστος:

Α. Εργαλεία για την ABC Ανάλυση των Πελατών με βάση τα κριτήρια Τζίρου, Αξιοπιστίας, Κερδοφορίας & Προοπτικής Εξέλιξης
Β. Εργαλεία για την ABC Ανάλυση του Κόστους των Προϊόντων
Γ. Εργαλεία για την Αυτοαξιολόγηση των Στελεχών των Πωλήσεων
Δ. Μοντέλο για τον Υπολογισμό του Bonus Πωλητών

 


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Νικόλαος Σιγανός, Διαθέτει 25ετή εμπειρία σαν Σύμβουλος, Εκπαιδευτής και Coach μεγάλων ελληνικών και διεθνών εταιρειών όπως π.χ. Ε. Ι. Παπαδόπουλος, PepsiCo, Hasbro, Rolco, AB Βασιλόπουλος, Γερμανός & Ελινόιλ.

 


ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:


  • Οι σημειώσεις του σεμιναρίου σε έντυπη μορφή
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρθηκαν παραπάνω
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 
 

Υποστήριξη από iCagenda