Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.
Το BCMS (Business Continuity Management System), είναι ένα σύνολο διαδικασιών και στρατηγικών που έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν ότι ένας οργανισμός μπορεί να συνεχίσει τις βασικές του λειτουργίες κατά τη διάρκεια και μετά από μια κρίση, καταστροφή ή απρόβλεπτο συμβάν. Η εφαρμογή ενός BCMS μπορεί να ωφελήσει μια εταιρεία με διάφορους τρόπους:
Μετριασμός κινδύνου: Το BCMS βοηθά στον εντοπισμό πιθανών κινδύνων και τρωτών σημείων εντός του οργανισμού. Αυτή η προληπτική προσέγγιση επιτρέπει στην εταιρεία να λάβει μέτρα για να ελαχιστοποιήσει αυτούς τους κινδύνους και να προετοιμαστεί για πιθανές κρίσεις, μειώνοντας τον αντίκτυπο τέτοιων γεγονότων.
Μείωση κόστους: Ενώ η δημιουργία ενός BCMS απαιτεί μια αρχική επένδυση, μπορεί τελικά να μειώσει το κόστος που σχετίζεται με το χρόνο διακοπής λειτουργίας και την ανάκτηση. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στον εντοπισμό περιοχών αναποτελεσματικότητας που μπορούν να βελτιστοποιηθούν.
Λειτουργική ανθεκτικότητα: Το BCMS διασφαλίζει ότι οι βασικές επιχειρηματικές λειτουργίες μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν κατά τη διάρκεια και μετά από μια κρίση. Αυτό ελαχιστοποιεί το χρόνο διακοπής λειτουργίας και τις διακοπές, επιτρέποντας στην εταιρεία να διατηρήσει την παραγωγικότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών.
Προστασία φήμης: Η ικανότητα μιας εταιρείας να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις κρίσεις και να διατηρεί τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της, μπορεί να προστατεύσει τη φήμη της. Οι πελάτες, οι επενδυτές και οι ενδιαφερόμενοι είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται και να συνεχίσουν να υποστηρίζουν μια εταιρεία που χειρίζεται σωστά τις κρίσεις.
Νομική και κανονιστική συμμόρφωση: Πολλές βιομηχανίες και περιοχές έχουν κανονισμούς που απαιτούν από τις εταιρείες να έχουν σχέδια επιχειρηματικής συνέχειας. Η εφαρμογή ενός BCMS μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να παραμείνει συμβατή με αυτές τις απαιτήσεις, αποφεύγοντας πιθανά πρόστιμα και νομικά ζητήματα.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Η επίδειξη δέσμευσης για επιχειρηματική συνέχεια και διαχείριση κρίσεων μπορεί να δώσει σε μια εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι πελάτες και οι συνεργάτες μπορεί να προτιμούν να συνεργάζονται με οργανισμούς που διαθέτουν ισχυρά σχέδια έκτακτης ανάγκης.
Συνοπτικά, ένα BCMS μπορεί να ωφελήσει μια εταιρεία μειώνοντας τους κινδύνους, διασφαλίζοντας λειτουργική ανθεκτικότητα, προστατεύοντας τη φήμη και παρέχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είναι μια επένδυση στη μακροπρόθεσμη σταθερότητα και επιτυχία της εταιρείας, που της επιτρέπει να αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά απρόβλεπτες προκλήσεις και κρίσεις.
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται μεθοδολογίες και πρακτικές, οι οποίες διασφαλίζουν την επιχειρησιακή συνέχεια της σύγχρονης Επιχείρησης μέσα από τις απαιτήσεις της νέας Έκδοσης του Προτύπου ISO 22301:2019.
Με τα Case Studies που υλοποιούνται, το Υπόδειγμα Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαδικασιών κατά ISO 22301 που δίνεται στους συμμετέχοντες και με πλήθος παραδειγμάτων, διασαφηνίζονται πλήρως τα εδάφια του Προτύπου με απόλυτα κατανοητό τρόπο και το σεμινάριο εξελίσσεται με απόλυτα διαδραστικό τρόπο.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Γ. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ (BUSINESS IMPACT ASSESSMENT – BIA)
Δ. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ (RISK ASSESSMENT – RA)
Ε. ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ
ΣΤ. AUDIT
Οι συμμετέχοντες μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα μπορούν να:
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Ασφάλειας Πληροφοριών και Διασφάλισης Ποιότητας, Εσωτερικούς Επιθεωρητές, Υπεύθυνους και Στελέχη Λειτουργιών ΙΤ, Υπεύθυνους και Στελέχη Συμμόρφωσης, αλλά και σε Διευθυντικά Στελέχη και ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις σύγχρονες πρακτικές στον ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο Διαχείρισης της Επιχειρησιακής Συνέχειας.
Μιχαήλ Θεοφίλου, Αεροναυπηγός Μηχανικός, απόφοιτος της Σχολής Ικάρων (ΣΜΑ), κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc στην Αεροναυπηγική από το Cranfield Institute of Technology της Μ. Βρετανίας, καθώς και Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με σημαντική εμπειρία στην Οργάνωση Εργαστηρίων, στη Μοντελοποίηση και στη Βελτίωση Διεργασιών. Έχει συμμετάσχει στην υλοποίηση Έργων Επιχειρησιακής Συνέχειας, Διαπίστευσης σε Εργαστήρια Ελληνικών και Διεθνών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, σε επιθεωρήσεις κατά ISO 17025 Εργαστηρίων και σε παροχή εκπαίδευσης επί θεμάτων Στατιστικών Αναλύσεων και Αβεβαιότητας των Μετρήσεων.
Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.
Υποστήριξη από iCagenda