ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Πεμ, 4 Απρ 2019 09:30 - 17:00

Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ

 

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Το Σεμινάριο αυτό είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο πρακτικής κατεύθυνσης που εστιάζεται στην παρουσίαση μεθοδολογιών και εργαλείων για την μείωση του κόστους αγορών. Για την ανάδειξη της σημαντικότητας της μείωσης του κόστους αγορών, μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα εδώ.

Απευθύνεται στα Ανώτερα Διευθυντικά στελέχη των Επιχειρήσεων, σε Ιδιοκτήτες ή Διευθύνοντες Συμβούλους, καθώς και στα στελέχη Αγορών.

Στο workshop αυτό οι συμμετέχοντες κάνουν χρήση ολοκληρωμένου Εργαλείου Διαχείρισης Ολικού Κόστους Αγορών, Value Analysis και Inventory Management χρησιμοποιώντας Εφαρμογή σε Excel. Το Εργαλείο αυτό που διανέμεται στους συμμετέχοντες, καλύπτει όλα τα παρακάτω σημεία που αναφέρονται στην ενότητα Α.

 


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Α. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

  • Οι 14 δυνατότητες Μείωσης Κόστους Αγορών
  • Μοντέλο υπολογισμού Ολικού Κόστους Αγορών
  • Αξιολόγηση Προσφορών με τη μέθοδο Ολικού Κόστους
  • Value Analysis για Μείωση Κόστους Αγορών
  • Χρήση Reverse Factoring (Forfaiting) για την Αγορά Υλικών σε μειωμένη Τιμή
  • Ηλεκτρονικές Προμήθειες - Αξιοποίηση e-auctions, (Ηλεκτρονική Δημοπρασία) για μειωμένο Κόστος Αγορών
  • Αριστοποίηση ποσότητας, Timing παραγγελίας και τρόποι Ομαδοποίησης παραγγελιών
  • Πώς υπολογίζεται ο Οικονομικότερος τρόπος γεμίσματος containers. Σχετική Εφαρμογή σε Excel
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων εκπτώσεων για μεγαλύτερη ποσότητα Αγορών. Εφαρμογή για λήψη αποφάσεων
  • Οικονομική Αξιολόγηση Αγοράς Παγίων. Εργαλεία NPV, IRR
  • Κόστος κύκλου ζωής Εξοπλισμού

Β. ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ

  • Σύγχρονες Τεχνικές Διαπραγματεύσεων για μείωση Κόστους με καθορισμό Στόχων, Κόκκινων Γραμμών και B.A.T.N.A. (Best Alternative To a Negotiated Agreement)
  • Παρακολούθηση Κόστους Υλικών commodities για οικονομικότερες Συμβάσεις
  • Εφαρμογή INCOTERMS για Μείωση Κόστους Εισαγωγών
  • Check List κρισίμων σημείων Μείωσης Κόστους Αγορών
  • Σχεδιασμός του έργου «Μείωση Κόστους Αγορών» ως ενός συνόλου δράσεων που το διαχειριζόμαστε με Ειδική Εφαρμογή που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας

 


ΕΙΣΗΓΗΤHΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Αλέξανδρος Οικονόμου, Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK , τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος – Μελετητής Επιχειρήσεων, Διευθυντής Έργων και Σύμβουλος Οργάνωσης - Εκπαίδευσης, με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης Παραγωγής και Προμηθειών, Μείωσης Κόστους, καθώς και σε τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.

 


ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:


  • Το Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Μείωση Κόστους Αγορών"
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 480 ευρώ

Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και έκπτωση 30% στην τρίτη και κάθε επόμενη.

(Δεν ισχύει για το σεμινάριο DPO CERTIFICATION)

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.
Καταληκτική ημερομηνία: Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Τηλέφωνο
210 8145 518
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος υλοποίησης σεμιναρίου
Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Ζήλη Δημητριάδη