ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνο210 8145 518
Emailinfo@ibcl.gr
Ιστοσελίδαwww.ibcl.gr

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας (21/7/2015) κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Λευκωσίας (26/6/2015) κάντε κλικ εδώ.

Η άγνοια των κανόνων της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας μπορεί να οδηγήσει σε ναυάγιο των διαπραγματεύσεων και των καλών σχέσεων. Αντίθετα η γνώση των κανόνων και ο σεβασμός της εκάστοτε Πολιτισμικής Κουλτούρας, οδηγεί στην αλληλοκατανόηση και βοηθά εντυπωσιακά στην αναβαθμιση της Επικοινωνιας και σε επιτυχημένες συναλλαγές.

Άμεσες Πρακτικές Εφαρμογές είναι:

  1. Η προώθηση προϊόντων / υπηρεσιών στη ξένη αγορά
  2. Η ανάπτυξη διεθνών επιχειρηματικών συνεργασιών
  3. Η επικοινωνία με τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας επιχειρηματίες και τουρίστες, προϋποθέτει ότι οι επιχειρήσεις μας διαθέτουν πολιτισμικά πολύγλωσσα στελέχη ικανά να επικοινωνούν απρόσκοπτα με άτομα διαφορετικής κουλτούρας.

 


ΟΦΕΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


 

  • Η απαλλαγή από εθνοκεντρικά σύνδρομα και στερεότυπα, κάτι που ειναι απαραίτητο για την καλλιέργεια νοοτροπίας εξωστρέφειας
  • Η εξοικείωση με το «Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο» (Business Etiquettes) των διαφορετικής κουλτούρας αντισυμβαλλόμενων, βασικό προαπαιτούμενο για ανεμπόδιστη επικοινωνία.




ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ


 

  • Σε επιχειρηματίες και στελέχη από τον χώρο του εξωτερικού εμπορίου
  • Σε απασχολούμενους στην τουριστική βιομηχανία
  • Σε Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων
  • Σε Στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων με πολυπολιτισμική πελατεία
  • Σε εκπατριζόμενα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων (expatriates)
  • Σε Γραμματείς μεγάλων πολυεθνικών και μη επιχειρήσεων

 


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


1. ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Δυνατά και αδύνατα στοιχεία του Ελληνικού επιχειρείν
  • Εξωστρέφεια και ο ρόλος των «ιπτάμενων» (frequent flyers) στελεχών
  • Διαπολιτισμικό Marketing και ο ρόλος των πολιτισμικά πολύγλωσσων στελεχών

2. ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

  • Έννοια και σημασία της κουλτούρας στην επικοινωνία με άτομα διαφορετικού Νοητικού Λογισμικού από το δικό μας
  • Πολιτισμικές διαφορές και η σημασία τους στην αλληλοκατανόηση κατά τη συναλλαγή

3. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

  • Τρόπος λήψης των αποφάσεων ανάλογα με την κουλτούρα του αντισυμβαλλόμενου
  • Λεκτική και εξωλεκτική γλώσσα
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον διαπολιτισμικό τρόπο επικοινωνίας και ειδικότερα όσον αφορά:
    • Στην υποδοχή
    • Στο άνοιγμα της συζήτησης (small talk)
    • Στον τρόπο έκφρασης (άμεσος ή έμμεσος)
    • Στην κατανόηση του πώς ίδια πράγματα επικοινωνούνται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το νοητικό λογισμικό του Πελάτη
  • «Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο» (Business Etiquettes) και η σημασία του για την καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης:
    • Φιλοξενία
    • Taboos
    • Ενδυματολογικός Κώδικας
    • Ιεραρχία
    • Αξίες που πρέπει να γίνονται σεβαστές (θρησκεία, έθιμα κλπ)

4. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΥ

5. CASE STUDY

  • Ανάλυση της συμπεριφοράς Ρώσων, Κινέζων, Αράβων και Γερμανών, τυπική περίπτωση λαών με διαμετρικά αντίθετες κουλτούρες.

Το Σεμινάριο συμπληρώνεται με μια σειρά από τεστ από τα οποία προκύπτουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία των Συμμετεχόντων στην επικοινωνία τους και ειδικότερα την διαπολιτισμική.

 


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Ιωάννης Κριτσωτάκις, Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και στην Επικοινωνία. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία).

 


ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:


 

  • Η Ειδική Έκδοση (μοναδική στη χώρα) «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» του Δρ. Ιωάννη Κριτσωτάκη, η οποία αναφέρεται:
    • Στην έννοια της κουλτούρας και στον ρόλο της. Στην επικοινωνία με άτομα διαφορετικής από τη δική μας πολιτισμικής προέλευσης
    • Στην ευχερή «αποκωδικοποίηση» της συμπεριφοράς των λαών με διαφορετικό από το δικό μας νοητικό λογισμικό
    • Στις ιδιαιτερότητες των πελατών από: Αζερμπαϊτζάν, Αίγυπτο, Αραβικά Κράτη του Κόλπου, Αυστραλία, Βραζιλία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Ολλανδία, Ρουμανία, Ρωσία, Σουηδία και Τουρκία, χώρες οι οποίες καλύπτουν πάνω από το 95% του εξωτερικού μας εμπορίου και ανάλογο ποσοστό του τουρισμού
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας (21/7/2015) κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Λευκωσίας (26/6/2015) κάντε κλικ εδώ.